Merhabalaarr :)



Bugün ilk blog yazımı kendimi tanıtarak başlamak istedim.

Blog açmak aslında sürekli aklımda olan ama ne yazmam konusunda düşündüğüm bir konuydu.
Düzenli yazamamaktan,konu eksikliği çekmekten korktuğum için sürekli erteledim erteledim durdum. Ama sonra dedim ki 'Güliz neden bunun için korkuyorsun?'. Zaten iletişim çağında yaşıyoruz ve o kadar çok sosyal medya hashtagiyle karşı karşıyayız ki bunun saçma bir korkudan ibaret olduğunu anladım. Bugün de yine bir korkumu yendiğim günlerden biriydi. ( Korku dediğime bakmayın tamamıyla çekinme :) )

Blog başlığından da anlaşıldığı gibi fotoğraf makinesi ve kamera ile ilkokul çağlarımdan beri ilgimi çekti. Yazılarım genellikle fotoğraflarla ilgili olmakla beraber sosyal medyada ses getiren olayları,insan ilişkilerini,erkek-kadın ilişkileri gibi sosyal konularda da fikirlerimi paylaşacağım. Yelpazeyi özellikle geniş tutmak istedim ki burayı ziyaret eden kişiler fikir sahibi olsunlar. Ufak bir dayanışma blogu diyedebiliriz aslında :)

Müzik dinlemeye,keşfetmeye bayılan ben burada da yine tabiki paylaşımlarda bulunacağım. Müzik hayatımın her alanında var. Blogumda da olmazsa bence çok eksik olabilirdi :)

Şimdilik yazıma burada son veriyorum. Zaten kendimi anlatmayı da pek beceremem. Eminim ki paylaşımlarımı okudukça siz beni tanıyacaksınız :)

Yorumlar

  1. Blog dünyasına hoş geldiniz. Keyifli bloglamalar dilerim. Blogunuza "İzleyiciler" gadgeti ekleyebilireniz iyi olur. Blog yazarı arkadaşlarımız bu sayede blogunuzu takibe alabilir.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder